Uglepute / owlpillow


Mitt første strikka putetrekk har blitt til. Og det var et kjekt prosjekt:) Designet har jeg laget selv, med utgangspunkt i mitt eget mønster Mons & Molly. Hjertene har fått ulike farger, noe som ble en frisk detalj. Strikket på p 3,5 med pt5sport passer trekket til en pute på 40x40 cm.


Uglene går hele veien rundt. Her ser dere baksiden og knappelukkingen. Selv må jeg si meg godt fornøyd med puten! Den ble akkurat slik jeg hadde satset på:) Mulig det kommer mønster på denne etterhvert.

For dere som har fulgt meg en stund, ser dere at bloggen har fått nytt design. Jeg er så fornøyd med det og tror det vil hjelpe på bloggelysten. Selv er jeg ikke så teknisk når det kommer til data, så jeg har fått hjelp fra en god venninne til dette. Hun blogger mye selv på denne fine bloggen her. Designet til bloggen min har hun laget selv, og jeg syns det passer så fint til min håndarbeidsblogg:) Hva synes dere?

This is my first knitted cushion cover. Its my own design made with inspiration from my mittenpattern Mons and Molly. It is knitted on needle 3,5. The pillow measures 40x40 cm. The coloured hearts is a fresh detail. I`m so happy with the result. A fun knittingproject. 

Etiketter , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

23 Responses to Uglepute / owlpillow

  1. Den puta var utrolig fin, nydelige ugler. Og jeg likte at de hadde forskjellige farger på hjertene :)
    Bloggen din er blitt kjempefin og lett å finne frem i (var jo fin før også da) ;)
    Ha en flott uke videre!
    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefin pute!! Du er så flink til å designe mønster!!
    Det minner meg på at jeg har mønsteret ditt på uglevotter liggende på vent! :-)
    Ja, jeg har lagt merke til din nye design på bloggen og jeg synes den ble veldig fin!! :-)

    SvarSlett
  3. Kjempefin og tøff uglepute! Den må du lage mønster på, ja;) Og det nye bloggdesignet var veldig fint, lett og oversiktlig. Nå får vi nok se mange fine innlegg fremover;)

    SvarSlett
  4. Kjempeflott pute! Jeg og syns det var ekstra fint med forskjellige farger på hjertene. Gleder meg til mønster kommer ;)
    Fin den nye designet her inne også! :)

    SvarSlett
  5. Kjempefin pute! Og det gjorde seg med den detaljen at det er forskjellig farge på hjertene :)

    SvarSlett
  6. Så fint bilde av deg og Bianca! Den som hadde vært ung og vakker...... Jeg må også ha hjelp til ny header, men svigersønn Eirik iler til ved behov. Kjekt å få hjelp,
    og minst like kjekt å kunne hjelpe, tror jeg.
    Lekker uglepute! Stilig at du designer selv! Noe som kom med morsmelka? Du må ikke "spare" på talentet ditt.
    Tusen takk for hyggelig kommentar på jakken min! Du får meg til å føle meg fin.

    Ha en strålende fin dag! Her er det grått i dag, og den planlagte skituren blir kanskje en tur på beina. Vårskiturer må ha SOL.

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  7. Kjempefin uglepute! Likte godt at det var forskjellig farge på hjertene :)

    SvarSlett
  8. Hei!
    For en fin og inspirerende blogg du har! Du lager mye fint. Gleder meg til å se ditt neste prosjekt. :-)
    Titter snart innom igjen.
    Berit

    SvarSlett
  9. Så stilig! Likte godt de hjertene i ulike farger!
    Du er flink!
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  10. Den var knallfin! Utrolig stilige ugler. Bloggdesignet ble veldig fint!

    SvarSlett
  11. Kjempestilig! Gleder meg til mønsteret kommer:)

    SvarSlett
  12. Flott pute! Flink du! :o)

    SvarSlett
  13. Den puta var knall-lekker! Imponert over designet ditt, dette kan du! Fin blogg har du også :))

    SvarSlett
  14. Fantastisk flott pute! Nydelige babysko i forrige innlegg. Flink du !

    SvarSlett
  15. Puten ble riktig stilig og fin. Flink du.
    Klem

    SvarSlett
  16. Kjempefint! Soo artig med dei farga hjerta!

    SvarSlett
  17. Så nydelig uglepute - flott med hjertene i ulike farger.
    Synes det nye designet på bloggen din er veldig stilig; enkelt og oversiktlig:-)
    Ha ei fortsatt fin helg! Hilsen fra Berit

    SvarSlett
  18. Tusen takk kjære Birgitte ! Vart veldig glad for 60 årsgåva frå deg. Heldige meg som får så fine ting frå dine flinke flittige små hender.Ser for meg antrekket til vinteren, det skal bli mye brukt. So kjekt å følge deg og alle tinga du skaper. Husker godt då du starta på skulen, alt skulle vere perfekt og skikkelig, det lever du opp til den dag i dag.Sjølv med dine plager har du eit ståpåhumør og eit tolmod av ein anna verden! Klem frå ei stolt tante

    SvarSlett
  19. Hei. Hva heter teknikken som er brukt på midten av puten?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Om du tenker på hjertene i ulike farger, så har jeg brukt maskesting for å farge de i ønsket farge.

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer:)
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Da er det bare å skrive inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Birgittes Forglemmegei. Template by My Moiety.