Vinnerlykke + luestrikking

Jeg har hatt vinnerlykke! Jeg var så heldig å vinne min første giveaway - og det hos


Premien var en kjempefin kreativ pakke:) Denne herlige Mummi-strikketøyposen hadde mye fint innhold: 2 nøster Pickles Abuelita Tjukk Merino, i tillegg til fine charms og maskemarkører:  

G-Anette har en herlig håndarbeidsblogg med både strikking, hekling og søm. Jeg har fulgt bloggen hennes en god stund, og blir inspirert av all kreativiteten hennes. Jeg har lenge tenkt å prøve meg på noen av de fine gratismønstrene som ligger på bloggen hennes, og grep sjansen nå som jeg fikk så fint garn. Dette resulterte i 2 nye luer:


Det ble først en Rillestrikket lue. Jeg kombinerte det blå picklesgarnet med hvitt og grått karismagarn fra Drops. Luen ble litt liten, men tror den vil passe fint på et barnehode:)


Også ble det en Luksus-lue med fine fletter. Denne sitter fint og godt på hodet:)


På Mummi-strikketøyposen er det festet en fin charm, med teksten "Knitting Diva". Jeg blir så glad av slike ekstra detaljer! :) Tusen takk for kjempefin premie!


Jeg har fortsatt litt igjen av det gode Pickles-garnet, men jeg har ikke helt bestemt meg for hva det skal bli. I mellomtiden får jeg god hjelp fra Bianca ;)

Etiketter , , , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

10 Responses to Vinnerlykke + luestrikking

  1. Så heldig du var! Og så fine luer du strikket av garnet!

    SvarSlett
  2. Så heldig du er da!! :) Sikkert velfortjent også. Luene ble kjempefine!! Du er så flink.. :)
    Kos deg med premien(resten av den), ha en strålende søndag.
    Klem, Kristin

    SvarSlett
  3. Åå, tusen takk for fine ord ♥ Og så glad jeg er for at du likte premien, og ikke minst at du allerede har tatt garnet i bruk - og attpåtil brukt mine oppskrifter. Blir jo helt rørt :) Luene ble kjempefine :)

    Klem ♥

    SvarSlett
  4. Gratulerer med gevinst, er sikkerpå at du fortjener den:) Nydelige luer du har laga av garnet!

    SvarSlett
  5. Gratulerer med fin gevinst! Så morsomt! Lekre luer du har strikka av garnet! Det blir vel noe fint av det siste nøstet også, tenker jeg.

    Fortsatt god sommer!

    Klem

    SvarSlett
  6. Gratulera med kjempefin gevinst!! Artig å prøve nytt garn. Eg har aldri prøvd pickles sitt garn, men må vel gjere det og så snart lageret mitt er redusert litt. ;)
    Flotte huer du har strikka av garnet. Herleg Bianca som hjelper deg med nøstet. ;)

    SvarSlett
  7. Kjempefine luer i herlige farger!

    SvarSlett
  8. Gratulerer med superflott. Flott lue.

    SvarSlett
  9. Thank you for every other informative site. The place else may I am
    getting that type of info written in such a perfect approach?
    I have a project that I'm just now running on, and I've been on the
    glance out for such info.

    My web blog; baseball bat reviews

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer:)
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Da er det bare å skrive inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Birgittes Forglemmegei. Template by My Moiety.