Enda mer strikkeluksus!

I posten i dag kom resten av julegaven min! Nå har jeg mange strømpepinner i herlig kvalitet:) I tillegg fikk jeg flettepinner og vaierkoblere:)

Etiketter , . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

2 Responses to Enda mer strikkeluksus!

  1. Så heldig du er som har fått så fin gave, men du lager så fine ting at det er nok fullt fortjent ;) Koselig blogg du har.

    SvarSlett
  2. Knallgode strikkepinner dette,bruker ikke noe annet lenger når jeg stikker.
    Ildri

    SvarSlett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer:)
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Da er det bare å skrive inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Birgittes Forglemmegei. Template by My Moiety.