Mormors tøfler

Nå har jeg strikket et par tøfler, som i tittelen i mønsterheftet kalles Mormors tøfler.


Dette var morsomme tøfler å strikke, med morsom økning i rosa:)
Mønster: julehefte nr 0713 fra Sandnesgarn. Garn: perfekt (slitesterkt garn). Pinner: 3,5.
Fant ut at jeg godt kunne brukt en pinnestørrelse større, da jeg strikker litt stramt. Det får bli en annen gang:)


Etiketter . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

3 Responses to Mormors tøfler

  1. Kjempetøffe. Desse blir gode og varme til vinteren. Kanskje eg må prøve meg på eit sånt par, sikkert godt og varmt å ha i bobilen:-)) Fine farga du har valgt.

    SvarSlett
  2. Flotte tøfler! Hvor mange masker legger du opp til barn (2, 4 og 7 år) Hvor mange ganger skal en øke? Kjempflott om du har tid å svare meg.
    Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei. Jeg har bare strikket et par tøfler i voksen størrelse, etter kjøpt mønster. Jeg vet derfor ikke hvor mange masker du skal legge opp.....

      Slett

Jeg setter stor pris på alle kommentarer:)
Om du ikke har egen blogg, er det bare å velge navn/nettadresse under "kommenter som". Da er det bare å skrive inn navnet ditt og kommentaren, før du trykker publiser:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

© Birgittes Forglemmegei. Template by My Moiety.